niedziela, 12 maja 2013

Z moją najdroższą Edytką :)

Chce po prostu powiedzieć, że kocham Cię bardzo mocno! Moja Edziu ♥ Chyba jestem kiepska w pisaniu o tym co czuję.. Ale chociaż spróbuję. Dzisiaj było naprawdę cudownie i brakowało mi tego.. Brakowało mi tyle śmiechu i takich wspaniałych rozmów :)
W Maku lałyśmy się co sekundę.. hahahahaha. To nic, idziemy polem do Mc, bliżej  w ogóle i czujemy się jak w domu, ♥
Cieszę się, że się poznałyśmy. Mogę przy Tobie być sobą ( wiesz o tym doskonale, haha ) Mogę się z Tobą śmiać aż do płaczu i do bólu brzucha i policzków <3 Cieszę się z każdego naszego spotkania, bo naprawdę strasznie budujesz mnie do życia, poprawiasz humor samym uśmiechem że aż chce mi się żyć! 
Tylko Ty i Kubuś rozumiecie jak bardzo jest tęskno.. do tamtych chwil. Najbardziej uwielbiam w Tobie jak się uśmiechasz, jak mówisz '' życie jest piękne'', kiedy szukamy razem  przygód (hahaha) kiedy co by się nie działo zawsze chcesz pomóc innym i się nie podajesz i nie zamartwiasz! Nie umiem wyrazić jaka jest Edzia, aaaale dziękuję Bogu, że mam taką przyjaciółkę, ♥

Nie wiem, naprawdę co bym bez Ciebie tutaj zrobiła, nie odchodź i zostań ♥ 


Brak komentarzy: