niedziela, 14 lipca 2013

Jestem już w Polsce!

Jak każdy już wie, albo zdążył zauważyć jestem już w Polsce. Długo tego wyczekiwałam.. I tak o to po 18 godzinkach zawitałam na starym dworcu w Płocku. <3 
Jutro już jadę do Sobowa z Lidką samochodem. :) Także odezwę się tutaj niebawem.. i uzupełnię ten post jakimiś zdjęciami 


                                                                                       my piękne :D 
  

                                                                              
                                                                                    nie rób zdjęcia ! :c 




                                                                                         <3 ! 

1 komentarz:

Unknown pisze...

To ostatnie zdjęcie jest słodkie :) Obserwuję i liczę na rewanż :* Zapraszam do mnie http://betiandbetti.blogspot.com/

Pozdrawiam Beti ♥