środa, 1 maja 2013

WYSTĘPY

Ogólnie podsumuję o co chodzi z tym TAŃCEM bo parę osób się już mnie o to pytało. Gdzieś tak we wrześniu lub na początku października poszłam się zapisać. Miałam taka możliwość, więc czemu miałabym nie skorzystać :) Najpierw planowałam iść na towarzyskie z Edzią, ale nowy etap tańcu towarzyskiego miał się rozpocząć dopiero w styczniu, wybrałam HIP-HOP Tak, to była spontaniczna decyzja :) Na pierwszym treningu troszkę się przeraziłam.. No bo co.. ja miałabym to umieć?! Tak wywijać?! To niemożliwe... Jednak teraz jestem już po dwóch występach i w niedzielę będzie następny. Podoba mi się i nie żałuję :) Po pewnym czasie namówiłam także Oliwię ze szkoły, żeby ze mną na nie chodziła, więc jest weselej :D Czuję, że po tych występach strasznie się ze sobą zgrałyśmy, jest inaczej. Wygłupiamy się i wszystkie ze sobą rozmawiają, śmieją się.. Jednak takie coś, a łączy ludzi :)
Po wakacjach jak już ogarnę wszystko ze szkołą i po prostu będę tutaj parę miesięcy dłużej może zdecyduję się i postaram chodzić na towarzyskie. Bo przecież to też jest BOSKIE. 





Oby tak dalej.. :)

Brak komentarzy: