sobota, 11 maja 2013

Bywało lepiej..

Nadal jestem chora, ale jest lepiej niż wcześniej. Dzisiaj nawet Krasnal wyciągnął mnie na spacer! :) Takie słońce, a ja muszę siedzieć w domu,grrr. Dzisiaj się chyba doprawiłam na dobre.. 
Co jeszcze u mnie, hmm. Wypisałam pięć pocztówek, zaadresowałam dwie paczuszki i jeszcze zostało napisać jeden list. Chciałabym już do Polski.. 
Myślałam, że przyjedzie do mnie jutro Wikson, ale nie da rady... Strasznie tęsknie ♥ 
Mam jeszcze duuużo zdjęć, więc nie będzie pusto. Przepraszam, że tak rzadko dodaje posty, nadrobię to! 
























































Reszta jutro, obiecuje. ale jest już po pierwszej, całą godzinę pisałam list do brata i dodawałam zdjęcia.. uuf! Zdjęć mam jeszcze sporo i uszykuję trochę postów jutro! Będę tutaj dodawała nie tylko nasze zdjęcia, ale także moje inspiracje! Do następnego, booom! ♥

Brak komentarzy: