poniedziałek, 8 kwietnia 2013

MIRAMAR!

Szykuje się duuża dawka zdjęć z aqua-parku! Gotowi? :D Ale najpierw kilka słów co u mnie. Rano pobieranie krwi, czyli coś czego nienawidzę. Pierwszy dzień w szkole po dwóch tygodniach ferii jest jakąś masakrą. Dostałam dzisiaj pocztówkę z Niemiec! Haha, kto by się spodziewał. Wysłałam także paczkę do Polski ^^ No dobrze już dobrze, są i zdjęcia. Naprawdę było duże ryzyko robienia zdjęć a szczególnie jak były fale po 1m w górę.. Jednak Jakub za dużo ryzykował! :D





















 dziękuję za spodenki Jakubie :*

 siedzę tam po środku gdzieś :D



 rodzinka.pl czyli coś co lubimy NAJBARDZIEJ
 moje małe dzieciątko ♥ hahaha.



Wybaczcie jakość do poniektórych zdjęć. Na sam koniec obiektyw był już zaparowany :O Wybaczcie mi moje miny, mój wygląd :D 10 godzin w wodzie daje swoje. Siedzieliśmy aż do wieczora. Kocham zjeżdżalnie <3 W sumie, to ja bo chłopcy już wymiękli.. Najlepsza jest żółta. Stajesz w kabinie, 'klapa' pod nogami się opuszcza i lecisz pionowo, potem głową do dołu.. No emocje nie do opisania, serce w gardle i masz ochotę krzyczeć ale nie możesz, hahaha. Chętnie bym to powtórzyła, ale na pewno nie dziś bo ledwo się poruszam...♥
D Z I Ę K U J Ę

Brak komentarzy: