sobota, 27 kwietnia 2013

KOCHAM TO!

To co się działo przez ostatnie trzy dni to SZALEŃSTWO, czyste szaleństwo :) ! Dzisiaj miałam już drugi występ w teatrze, bawiłam się świetnie... Rock and roll z Edzią i udajemy, że umiem tańczyć walca ! <3 Po prostu nie umiałabym spędzić lepiej tego dnia. Pełno ludzi, w tłumie wyginamy.. Zresztą nikt na nikogo się nie patrzył było całkowicie inaczej jak sobie wyobrażałam, każdy tańczył i wirował! Yeah! Co to występu- był stres, ale mniejszy niż wczoraj. Przed samym występem uginały mi się nogi, ale jak już człowiek poczuł muzykę to.. <3 
Dodam, że sala była przepiękna, wszyscy w wieczorowych sukniach i krawatach. Bal maturzystów i pełno dorosłych kobiet i mężczyzn towarzyszyli również. Ja nie miałam sukienki, niestety zapomniałam. Ale Jakub pobiegł z Edzią do siebie po dwie koszulę i tak to właśnie było.
Właśnie tak mijają mi wieczory, tanecznie i z cudownymi ludźmi. Ale to wieczór a dzisiaj, przyjechała do mnie Wiktoria! Moja mordeczka, czujecie?! Dziękuję za wszystko, wszystko. Wywołałam dzisiaj zdjęcia, cała ściana nad łóżkiem będzie się pięknie mienić :)






















kocham tańczyć, naprawdę.. ♥

Brak komentarzy: