sobota, 13 kwietnia 2013

CUDOWNIE BYŁO

Nigdy nie sądziłam i w sumie nie byłam przekonana, żeby spotkać się z kimś poznanym na internecie. Ale jednak się odważyłam i NIGDY nie będę żałowała tego co zrobiłam właśnie dzisiaj. O 10:03 miałam pociąg do Langen i nie wiedziałam w sumie gdzie wysiąść.. Los chciał, że gdy wysiadłam z pociągu na przeciwko mnie stała już Wiki ♥ Wielkie love dziewczyno, tego nie da się opisać :* Gotowi na masę zdjęć? haha <3













































 kiedyś umyjemy lustro <3












































































 szybko, zdjęcie !!!! mvahahaha.











Świeżo upieczona siostra, szpital, spacerek, graffiti, zdjęcia, wywalone sytuacje, doner, szok na 14-nastym pietrze, winda, pani z balkonikiem, Wiki fryzjerka, obcinanie grzywki, wąsy i jeszcze milion innych sytuacji WŁAŚNIE z nią w kilka godzin.. Zdjęcia nie są dodane z kolejnością, mamy ich z 500? wielkie love i nie mogę się doczekać następnego spotkania <3 Nie mogłam lepiej spędzić tego dnia...

 http://www.youtube.com/watch?v=O4n9pjZYVJg ! BANG

Brak komentarzy: